11:07 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
دعوت به همکاری مسئول کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس مالی

1399/09/25 08:57

افزایش سرمایه ۹۴۹ درصدی "آسیا" از تجدید ارزیابی تصویب شدشرکت کارگزاری بزرگ اعلام کرد:

دعوت به همکاری مسئول کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس مالی

نماد برتر- شرکت کارگزاری نهادی و بزرگ فعال در بازار سرمایه برای مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس امور مالی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت کارگزاری نهادی از بین فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر برای دفتر تهران استخدام می‌کند . متقاضیان می توانند سوابق را با عنوان مد نظر و با با ذکر عنوان "شغلی" در ایمیل ارسالی به آدرس http://CV.2020broker@gmail.com  ارسال کنند .


 


1 - مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و  مسئول مبارزه باپولشویی یک نفر


 


2- کارشناس امور مالی ۲ نفر


 


مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری


 


حداقل سابقه کاری: دارای ۲ سال سابقه کار در شرکت های کارگزاری(برای مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و مبارزه باپولشویی سابقه کاری ترجیحا در بخش های مرتبط باشد).


 


گواهینامه‌های حرفه ای مورد نیاز: برای مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و مبارزه باپولشویی شخص باید گواهینامه های مربوطه را از کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار دریافت کرده باشد.


 


آشنا به کلیه امور مالی و عملیاتی شرکت های کارگزاری (برای مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و مبارزه باپولشویی شخص باید اشراف کافی بر اجرای رویه های مربوط به واحدهای مذکور را داشته و با مفاهیم و مقررات حوزه نظارت، مبارزه باپولشویی، کنترل داخلی و سایر قوانین و مقررات بازارسرمایه آشنایی کافی داشته باشد).


 


سایر شرایط : روحیه همکاری، روابط عمومی قوی، پیگیر، انضباط کاری.


 


داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان الزامی است. رساند.