05:20 | پنجشنبه 30 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
عبور «پاکشو» از سقف کانال

1399/09/12 11:10

این شرکت در مدار صعود قرار گرفت؛

عبور «پاکشو» از سقف کانال

نماد برتر- وضعیت «پاکشو» از نظر عملیاتی و درآمدزایی مطلوب است و در این میان، بحران کروناویروس نیز به کمک شرکت آمده و موجب افزایش میزان فروش شرکت شده است.

به گزارش نماد برتر- با توجه به صورت‌های مالی گروه صنعتی پاکشو، رشد مطلوبی در 3 ماهه اخیر داشته است. در 8 ماه گذشته از سال جاری بالغ بر 20 هزار و 66 میلیارد میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده؛ در حالی که در مدت مشابه سال قبل این عدد 11 هزارو 983 میلیارد ریال بود که نشان از افزایش 67 درصدی درآمدها دارد.


همچنین این شرکت اخیرا نرخ فروش انواع مایعات دستشویی، ظرفشویی، پودر، شیشه پاک کن و خمیر دندان را 40 درصد و سایر محصولات شوینده آرایشی و بهداشتی را 30 درصد از تاریخ اول آبان ماه سال 1399 افزایش داده است. در کنار این خبر خوش، گزارش‌هایی منتشر شد منبی بر این که افزایش سرمایه 900 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در پیش رو دارد که به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


به طور کلی می‌توان گفت، وضعیت «پاکشو» از نظر عملیاتی و درآمدزایی مطلوب است و در این میان، بحران کروناویروس نیز به کمک شرکت آمده و موجب افزایش میزان فروش شرکت شده است.


این سهم در سال جاری قیمت 112 هزار ریالی را دید اما؛ هم اکنون در قیمت 94 هزار ریال بین سهامداران داد و ستد می‌شود. از نگاه تحلیل تکنیکال، «پاکشو» توانسته سقف کانال را شکسته و وارد کانال دوم صعودی خودش شود. انتظار می‌رود با حمایت تنکاسن مجددا وارد مدار صعودی شده و ترتیب اهداف 100 و 120 هزار ریالی را فتح کند. وضعیت ایچی هم صعودی است اما؛ باید حد ضرر 90 هزار ریالی را رعایت کرد.