00:34 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رونمایی از خودروی جدید لوکسژن S5 در نمایشگاه خودرو اصفهان

1396/11/04 16:56

رونمایی از خودروی جدید لوکسژن S5 در نمایشگاه خودرو اصفهان

پایگاه خبری راد: آرمان موتور کویر که نماینده لوکسژن در ایران است، از جدیدترین خودروی خود در بازار رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری راد، آرمان موتور کویر که از ابتدای سال جاری نام لوکسژن را بر زبان ها انداخته بود، با طیف متنوعی از محصولات وارداتی خود در چهاردهمین نمایشگاه اصفهان حضور پیدا کرد.

آرمان موتور کویر در این نمایشگاه خودروهای U6، S3، U7،U5 و M7 را برای اصفهانی ها به نمایش در آورد و در کنار این نمایش پر قدرت از محصولات با رونمایی از جدیدترین سدان لوکسژن، رنگ و روی خاصی به نمایشگاه بخشید.

نماینده رسمی لوکسژن در نمایشگاه خودرو تهران که یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی ایران به شمار می رود برای نخستین بار محصولات متنوع خود را رونمایی کرد، یکی از معدود شرکت کنندگانی بود که حرفی برای گفتن داشت، همانطور که در نمایشگاه خودرو اصفهان نیز با در اختیار داشتن غرفه ای اختصاصی از سدان لوکسژن S5 رونمایی کرد.

 



خودرویی که آرمان موتور کویر رونمایی کرد یک سدان خوش ساخت به نام S5 turbo eco hyper است که با موتور 1.8 لیتری 177 اسب بخار با گشتاور 256 نیوتن متر را از طریق گیربکس 6 سرعته آیسین به چرخ ها منتقل می کند.

 



پیشرانه این خودرو که به تکنولوژی اکوهایپر مجهز شده است توان بهینه سازی مصرف سوخت و افزایش راندمان موتور را فراهم می کند.

از دیگر امکانات این خودروی لوکس تایوانی می توان به فرمان برقی، فن آوری پیشرفته ارتباط چند رسانه ای هوشمند، نمایش بصری 360 درجه با قابلیت دید از بالا، فن آوری هوشمند نمایش نقاط کور، فرمان پذیری صوتی، سیستم پیشگیری از تصادف، رادار کنترل رانندگی در بین خطوط و ... اشاره کرد.

پیش بینی می شود که لوکسژن S5 turbo eco hyper در بازه قیمتی حدود 150 میلیون تومان به بازار عرضه شود.

 

برای آشنایی بیشتر با خودروهای این برند تایوانی می توانید به وبسایت شرکت آرمان موتور کویر مراجعه نمایید.