08:41 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
تحریم ها رفع خواهد شد / دست دوستی و توصیه به عدم تسویه حساب سیاسی

1399/08/28 13:47

روحانی در جلسه هیات دولت:

تحریم ها رفع خواهد شد / دست دوستی و توصیه به عدم تسویه حساب سیاسی

نماد برتر- رئیس جمهور با اعلام یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به یک سوم جامعه از شنبه تا اسفند ، وعده داد تحریم ها رفع خواهد شد و در این شرایط نباید به دنبال تسویه حساب سیاسی بود.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت گفت: برای اقشار آسیب پذیر از محدودیت های کرونایی ، اقدامات حمایتی در نظر است و از شنبه تا اسفند به هر نفر از یک سوم جامعه ۱۰۰ هزار تومان بسته کمک معیشتی داده خواهد شد و وام یک میلیونی هم به 10 میلیون خانوار یارانه بگیر پرداخت می شود.


 


وی افزود: تحریم ها رفع خواهد شد و قهرمان واقعی ملت ایران است نه دولت ! خواهش می‌کنم در این ماه‌ها به دنبال تسویه حساب سیاسی نباشید و بگذارید برای سال ۱۴۰۰ . آن موقع هرچه خواستید بکنید. تمام وزرا و دستگاه‌ها موظفند واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنند حتی اگر نقد به دولت دارند انجام دهند.


 


روحانی ادامه داد: بازهم به دنبال این هستیم که دست دوستی بدهیم. مدتی‌است فضای مثبتی در جامعه ایجاد شده و بگذارید این فضا باقی باشد. دولت جدید آمریکا شرایط را به سمت رعایت قواعد برمی‌گرداند و از فضای تهدید به سمت فضای فرصت حرکت می‌کنیم . اشتباه تعبیر نکنید. در این سه سال تحریم نبودیم، محاصره بودیم .