02:39 | جمعه 31 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
حمایت از تجاری‌سازی ایده‌های توانبخشی سالمندان در رویداد استارتاپی

1399/08/27 12:56

حمایت از تجاری‌سازی ایده‌های توانبخشی سالمندان در رویداد استارتاپی

نماد برتر- دومین رویداد ملی استارتاپی در حوزه فناوری‌های توان‌بخشی در آذرماه سال جاری با هدف حمایت از ایده‌های علاقمندان به تجهیزات توانبخشی برگزار می‌شود.

به گزارش نماد برتر،  رویداد ملی استارتاپی حوزه فناوری‌های توانبخشی در دو بخش دریافت ایده و نیاز برگزار می‌شود. برای شرکت در رویداد علاقمندان باید از ایده خود در حوزه صنعت توان‌بخشی برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان یک ویدئوی ۳ دقیقه‌ای تهیه‌ و آن را از طریق سایت رویداد به آدرس rehabtech.ir آپلود کنند.


 


پس از داوری، ویدئوهای برگزیده به رویداد اصلی راه‌ می‌یابند و از حمایت‌های لازم برای منتورینگ، شتابدهی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی برخوردار می‌شوند.


 


دومین رویداد ملی استارتاپی در حوزه فناوری‌های توان‌بخشی ۱۳ و ۱۴ آذرماه با هدف حمایت از ایده‌های علاقمندان به تجهیزات توانبخشی برگزار خواهد شد.


 


در نخستین دوره از این رویداد ملی، بیش از ۱۲۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که از میان ۱۵ ایده راه یافته به مرحله نهایی، ۳ ایده برتر انتخاب شدند و ۱۵ ایده راه یافته به مرحله نهایی برای تجاری سازی حمایت شدند.


 


بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، حمایت مالی از ایده‌ها، سرمایه‌گذاری از روی ایده‌ها، کمک به تجاری سازی و بازاریابی ایده‌ها، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت خلاقیت و کارآفرینی و اختصاص دفتر کار و تجهیزات اداری بخشی از خدمات و تسهیلاتی است که در این رویداد ارائه می‌شود.