02:59 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
نماد شرکت حاشیه ساز بورسی بعد از غیبت چهار ماهه باز شد

1399/08/24 12:10

با کاهش ۲۲ درصدی قیمت سهام:

نماد شرکت حاشیه ساز بورسی بعد از غیبت چهار ماهه باز شد

نماد برتر- نماد شرکت حاشیه ساز بورسی آذرآب بعد از چهار ماه توقف ، امروز با کاهش ۲۲ درصدی قیمت سهام و معامله چندین میلیون سهمی و صف فروش باز شد.


به گزارش نماد برتر، شرکت پرحاشیه آذرآب که از 22 تیر سال جاری به دلایلی چون ابهام در گزارش ها ، برگزاری مجمع ، مسایلی مانند انتقال 32 درصد سهام به مپنا و افزایش سرمایه و چند تغییر در درصد این برنامه و ... با توقف و تعلیق نماد روبرو شده بود ، امروز به تابلو معاملات برگشت.



براساس این گزارش، "فاذر" که طی این مدت از میانگین ریزش 47 درصدی شاخص و 50 تا 70 درصدی اکثر شرکت ها مصون مانده بود با بازگشایی نماد ، نظاره گر افت 22 درصدی قیمت شد و که در نتبجه داد و ستد بیش از 16.6 میلیون سهم رخ داد و طی آن بهای هر سهم به 2847 تومان رسید .



این تعداد سهام توسط 2142 سهامدار حقیقی و یک حقوقی خریداری و از سوی دیگر 1021 حقیقی و سه حقوقی فروخته شد و صف فروش بیش از 11 میلیون سهمی به جا مانده است.



آذرآب اوایل آبان از موافقت سهامداران عمده با افزایش سرمایه همزمان ۲۳۵۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داده و اعلام کرده بود: طرح افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت صرفاً در طبقه زمین و ساختمان به میزان 1.85 هزار میلیارد تومان و از آورده نقدی سهامداران به میزان 500 میلیارد تومان با توجه به پیگیری ها جهت حفظ هرچه بهتر منافع سهامداران، مورد توافق و اشتراک نظر سهامداران عمده قرار گرفت.