04:58 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
محصول تک و دو کابین گروه بهمن با امکانات جدید به بازار عرضه شد + معرفی

1399/08/17 11:22

محصول تک و دو کابین گروه بهمن با امکانات جدید به بازار عرضه شد + معرفی

نماد برتر- محصول تولیدی شرکت بهمن موتور طبق پلت‌فرم وانت مزدا بازطراحی و با عنوان کارا تیپ ۳ به‌ روز رسانی و امکاناتی به آن افزوده ‌شد.


به گزارش نماد برتر، وانت کارا از محصولات شرکت بهمن موتور با موتور ۲هزار سی‌سی تولید می‌شود و شامل نسخه‌ تک کابین و دو کابین است. سیستم گیربکس به کار رفته در دو مدل‌، ۵ سرعته دستی و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.



البته خودروی کارا  ۲هزار سی‌سی سال جاری به‌روزرسانی و مدل‌های جدید آن به‌فرمان هیدرولیک مجهز شده است. همچنین تغییراتی در امکانات داخلی مانند طراحی صندلی، سقف کاذب و... داشته و امکان عملکرد از راه دور قفل مرکزی افزوده‌ شده است.



تجهیزات به کار رفته در وانت کارا شامل کمپرسور مکانیکی با گاز A۱۳۴R، سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD است. این محصول بر اساس پلت‌فرم وانت مزدا بازطراحی شده که جلو پنجره، تمام فاصله بین دو چراغ مربعی را پوشانده و طراحی سپر و کاپوت نیز بدون خط خاصی و با سادگی انجام‌شده است.



تفاوتی بین مشخصات فنی مدل دو کابین و تک کابین وجود ندارد و فقط به سبب فضای بیشتر داخلی مدل دو کابین، فضای بار کمتری نسبت به تک کابین دارد. مدل تک کابین دارای ظرفیت باری برابر هزارکیلوگرم و این عدد برای مدل دو کابین به ۶۰۰ کیلوگرم می‌رسد که هرکدام بخش خاصی از نیاز بازار را پوشش می‌دهد.



بر اساس اعلام شرکت، وانت کارا تک کابین تیپ ۳ با فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید مدل ۹۹ در مهر سال جاری به قیمت ۱۹۷.۷ میلیون تومان و  وانت کارا دو کابین تیپ ۳ فرمان هیدرولیک نیز با تجهیزات داخلی جدید مدل ۹۹ به قیمت ۲۰۹.۷ میلیون تومان عرضه شد.