00:11 | چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
ارزش بازار "تیپیکو" افزایش نیافت

1399/07/02 10:20

ارزش بازار "تیپیکو" افزایش نیافت

نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۳۰ هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال به ۲۴۳ هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال رسید.


به گزارش نماد برتر، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با سرمایه ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.



شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۴۹۳ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۷۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.



بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۹۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال به ۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت دارویی تامین نیز با کاهش ۳۰ هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال معادل ۲۴۳ هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال محاسبه شد.



"تیپیکو" تعدادی از سهام یک شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .



شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۹۲ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال خریداری کرد.