06:10 | شنبه 1 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
معاملات مشکوک فرابورس، پترول، دو پتروشیمی، شرکت ورشکسته + ۱۰ نماد

1399/06/31 16:45

در روز ریزش ۵۷ هزار و ۸۸ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک فرابورس، پترول، دو پتروشیمی، شرکت ورشکسته + ۱۰ نماد

نماد برتر- در روز ریزش ۵۷ هزار و ۸۸ واحدی شاخص، فرابورس، پترول، دو پتروشیمی، شرکت ورشکسته به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش نماد برتر، در جریان معاملات سومین روز کاری هفته، بازار سهام با روندی پر عرضه آغاز به کار کرد به طوری که بی توجه به وضعیت بنیادی نمادها با درپیش گرفتن روندی نوسانی در نهایت نماگر بازار با ریزش 57 هزار و 88 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 595 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 5.5 و 1.1 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک ملت، سایپا به همراه بانک تجارت با داد و ستد بیش از 499، 342 ، 229، 171 و 157 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت پتروشیمی زاگرس حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد 3.4 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 21.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری ساختمان ایران، سرمایه گذاری جامی، پتروشیمی غدیر، فولاد سپید فراب کویر، تولی پرس، گازلوله (شرکت ورشکسته)، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، ساختمان اصفهان، شیمی دارویی دارو پخش، احیاء صنایع خراسان، کاشی صدف سرام استقلال آباده، آهن و فولاد ارفع، فرابورس و جوشکاب یزد مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور فرابورس، پترول، دو پتروشیمی، شرکت ورشکسته به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.