07:40 | شنبه 29 شهريور 1399
Research Analysis Debriefing Day
چاپ

1399/06/25

پذیرش آگهی 5
پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران

پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران

نماد برتر- رئیس پلیس راه تهران از پایان عملیات ۴۰ روزه بهسازی منطقه حادثه خیز کمربندی دوم تهران خبر داد.

به گزارش نماد برتر، سرهنگ نورالله خادم اظهارکرد: یکی از فاکتورها و مولفه های مهم در پیشگیری از وقایع حوادث رانندگی و یا حتی کاهش ورود خسارت های مالی و جانی در حادثه های رانندگی ایمن بودن محور و معبرهای تردد وسایل نقلیه است.

وی با تاکید بر اینکه ایمن بودن معبر می تواند حتی از بروز خسارت های مالی و جانی فراوان در حوادث رانندگی جلوگیری کند، گفت: در علت یابی تصادف های رخ داده در محور کمربندی دوم تهران به دست آمد که ۱۳ کیلومتر از این کمربندی حادثه خیز است و تعداد حوادث رانندگی که در این محدوده اتفاق می افتد نسبت به سایر مناطق درصد بالایی دارد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ اضافه کرد: در این راستا موضوع به کارشناسی و کمیسیون های مربوط ارجاع داده شد و در نهایت به دست آمد که کهنگی آسفالت محور به متراژ ۱۳ کیلومتر و وجود عیب ایجادی ناشی از فرسودگی و عملیات پیمانکاری یکی از فاکتورهای علت وقوع حوادث رانندگی است.

خادم اضافه کرد: علاوه بر کهنگی و فرسودگی آسفالت محور کمربندی دوم فاکتورهای دیگری نیز در بروز حوادث رانندگی موثر بوده اند که می توان به عدم جداسازی محورهای رفت و برگشت کمربندی و نبود علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه با همکاری راهداری استان تهران رفع این معایب مدنظر قرار گرفت، گفت: پس از تلاش ۴۰ روزه اکنون شاهد بهسازی ۱۳ کیلومتر منطقه حادثه خیر کمربندی دوم تهران و جداسازی محور رفت و برگشت با نیوجرسی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشداری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان گفت: پیش بینی می شود با ایمن سازی این محور شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محدوده باشیم.

پذیرش آگهی 5