20:18 | شنبه 8 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
برگزاری ایده‌بازار تجهیزات پزشکی در دانشگاه امیرکبیر

1399/06/17 13:04

برگزاری ایده‌بازار تجهیزات پزشکی در دانشگاه امیرکبیر

نماد برتر- نخستین رویداد ملی ایده‌بازار تجهیزات پزشکی آذرماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش نماد برتر، نخستین رویداد ملی ایده‌بازار تجهیزات پزشکی با شعار «فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سلامت ملی» آذر ‌ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی با هدف شناسایی و همسو سازی ظرفیت‌های ناشناخته، در راستای حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد برگزار خواهد شد.

فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی medical-eq.ideasbazaar.ir، حداکثر تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

این ایده‌بازار برنامه دارد با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آنها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن‌ها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

ایده‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

بر اساس روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.