16:44 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است

1399/04/20 14:58

هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است

نماد برتر- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شبکه برق کشور کاملا پایدار است و هیچگونه مشکلی برای تامین برق شهر قدس و غرب تهران وجود ندارد.

به گزارش نماد برتر، میثم جعفرزاده، با بیان اینکه در ساعتی که اعلام شد انفجار رخ داده است هیچ گونه قطعی برقی در کشور نداشتیم و فقط در ساعت ۱ بامداد یعنی قبل از انتشار خبر انفجار یک قطعی گذرا سمت شهر قدس اتفاق افتاد که ارتباطی با این مساله نداشت.

وی با بیان اینکه این خاموشی کاملا عادی بود و ظرف چند دقیقه به طور کامل برطرف شد، تاکید کرد: زمانی که گفته شد انفجار صورت گرفته هیچ گونه قطعی برق در شبکه وجود نداشت و اکنون نیز شبکه کاملا نرمال است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با تاکید بر اینکه در حال حاضر شبکه برق تهران بدون هیچ مشکلی مشغول به کار است، تصریح کرد: اخبار منتشر شده در این رابطه هیچ ارتباطی با بخش برق ندارد و در این حوزه شرایط کاملا نرمال است.

 جعفرزاده با بیان اینکه خبر انفجار نیز تایید نشده و ابعاد این مساله مشخص نیست، گفت: این انفجار در هیچ‌  کدام از تاسیسات برقی اتفاق نیافتاده و تمام تاسیسات برقی سالم است.

بامداد امروز اخباری مبنی بر شنیده شدن صدایی شبیه انفجار در غرب استان تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که تاکنون تایید نشده است. در همین رابطه حسین حق‌وردی، نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم تاکید کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به سبب فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته‌ایم.