22:59 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
تحویل اولین محموله کامیون های برقی

1397/12/03 16:17

ولوو به قولش عمل کرد:

تحویل اولین محموله کامیون های برقی

پایگاه خبری راد: این شرکت اولین کامیون تمام الکتریکی خود را تحویل به خریداران تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری راد، 2019 سال بسیار مهمی برای کمپانی خودروسازی "ولوو تراک" به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان وسایل نقلیه سنگین وزن در جهان است، این شرکت پیش از تسلا و بسیاری از تولید کنندگان وسایل نقلیه سنگین وزن در جهان موفق به تولید اولین نمونه از کامیون های الکتریکی FL شده و آن را به 3 شرکت سفارش دهنده محصولات الکتریکی خود تحویل داده است که شامل یک محموله از کامیون های حمل زباله و بازیافت به شرکت Renova و همچنین شامل کامیون های توزیع بار برای شرکت های تدارکاتی DB Schenker و همچنین کمپانی شراکتی TGM می شود. هرچند تحویل اصلی با رسیدن به نیمه دوم سال 2019 خواهد بود و در حالت حاضر تعداد محدودی از کامیون های الکتریکی ولوو FE تحویل داده شده است.

 

کامیون ولوو برقی



این کامیون ساز سوئدی ادعا می کند که رانندگان کامیون های الکتریکی این شرکت قبل از تحویل گرفتن کامیون خود از شرکت، به عنوان بخشی از آموزش اپراتور نیاز به طی کردن دوره های آموزشی خواهند داشت تا با کارایی و نحوه عملکرد کامیون های تمام الکتریکی آشنایی کافی را داشته باشند.

 

کامیون ولوو برقی



گفتنی است کامیون های تمام الکتریکی ولوو FE دارای وزن حدودا 16 تن بوده و ظرفیت حمل 27 تنی خواهند داشت که با وجود حذف پیشرانه های درون سوز یک عملکرد بسیار خوب دارند. از آنجایی که ترافیک جاده‌ای وسایل نقلیه سنگین وزن حدود 5 درصد از کل آلودگی هوا در اتحادیه اروپا را شامل می شود، با استفاده از کامیون‌های پاک و تمام الکتریکی و همچنین بهینه سازی صنایع آلاینده، پیش بینی شده است که تا سال 2025 میلادی انتشار گازهای آلاینده زیست محیطی به میزان 15 درصد کاهش پیدا کند و این روند نزولی در سال 2030 میلادی نسبت به امسال 30 درصد خواهد رسید.

برچسب ها:

کامیون ،برقی ،ولوو ،ولوو ترک ،تسلا ،volvo