00:27 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
قبضه بازار ایران را با خودروهای با کیفیت تایوانی

1396/09/09 15:21

مدیر بین المللی لوکسژن در حوزه بازاریابی اعلام کرد:

قبضه بازار ایران را با خودروهای با کیفیت تایوانی

پایگاه خبری راد - مدیر بین المللی لوکسژن در حوزه بازاریابی و بازرگانی خارجی گفت: ایران بازار بسیار خوبی برای خودروسازان است و ما برای این بازار برنامه خاص و ویژه ای داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری راد، جفری چن با بیان این مطلب گفت: تمام مدل های لوکسژن را به ترتیب وارد بازار ایران خواهیم کرد تا بعد از کشف ذائقه مردم ایران و پس از اصلاح خودروهایمان، برای تولید خودرو در ایران اقدام خواهیم کرد.
وی با اعلام این مطلب که استراتژی لوکسژن محصولات با کیفیت و هوشمند است اظهار داشت: لوکسژن در تایوان حرف اول را می زند و ما سعی کردیم صنعت خودروی خود را با IT ادغام کنیم تا خودروهای هوشمند را به مشتریان ارائه دهیم.
چن، در خصوص آپشن خودروهای تولیدی لوکسژن و تفاوت های آن با سایر رقبا تصریح کرد: بسیاری از آپشن های موجود در خودروهای ما تنها در برندها و خودروهای گران تر از 200 میلیون تومان موجود است.

 


مدیر بین المللی لوکسژن در حوزه بازاریابی و بازرگانی خارجی افزود: خوشبختانه در بازار ایران تمام برندهای بزرگ جهان حضور دارند و ما هم برای ورود به این بازار آماده هستیم اما نمی خواهیم رقابت چهره به چهره با یکدیگر داشته باشیم.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد تقاضا در بازار ایران هستیم اما این مهم را با عرضه خودروهای هوشمند، امن، راحت و البته سبز ایجاد خواهیم کرد.

چن در پایان خاطرنشان کرد: تکنولوژی لحظه ای در حال تغییر است و ما نمی توانیم از تکنولوژی روز جهان عقب بیافتیم بنابراین بدون هیچ ترسی در تمام خودروهای خود بروز ترین آپشن ها و خدمات را ارائه می کنیم.
یادآور می شود که شرکت آرمان موتور کویر نماینده رسمی خودروهای لوکسژن در ایران است و هم اکنون محصولات این شرکت در دومین نمایشگاه خودرو تهران و برای بازدید علاقمندان حضور دارد.