15:18 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
 سومین المپیاد مهندسی نفت در اسفندماه برگزاری می شود

1397/09/10 20:50

سومین المپیاد مهندسی نفت در اسفندماه برگزاری می شود

پایگاه خبری راد: دانشگاه صنعتی شریف سومین المپیاد مهندسی نفت را اسفندماه امسال و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری راد،  دانشگاه صنعتی شریف با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت کشور عراق، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، شرکت ملی نفت ایران و نیز ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی، سومین المپیاد مهندسی نفت را در دو بخش علمی و پژوهشی و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی در تاریخ ۱۶ اسفندماه  امسال برگزار می‌کند.

در این راستا و به جهت همفکری و هم‌سو سازی دستگاه‌های اجرایی، موسسات، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و نیز شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنعت نفت کشور، نخستین جلسه کمیته راهبری این رویداد به میزبانی دانشگاه شریف، با حضور و سخنرانی دکتر حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، دکتر کاظمی رئیس فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با دعوت از بیش از ۵۰ مدیر این صنعت و نهادهای ذی صلاح برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، بخش پژوهشی این رویداد، با الهام از رقابت‌های ایده محور مورد حمایت شرکت‌های بین‌المللی و به صورت جمع‌سپاری چالش‌ها و دریافت ایده به صورت پروپوزال در دوره گذشته و برای نخستین بار در صنعت نفت کشور اجرایی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دبیرخانه المپیاد مهندسی نفت به نشانی www.Oilympic.com مراجعه کنند.