13:43 | سه شنبه 8 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day
با ساعت آلپین A110 زمان را گم نکنید

1397/07/17 10:44

با ساعت آلپین A110 زمان را گم نکنید

پایگاه خبری راد: شرکت آلپین برمبنای خودروی اسپرت A110، یک ساعت منحصربه فرد به مشتریانش عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری راد، ماشین‌ها و ساعت‌ها دو اعتیاد کاملا حقوقی هستند که بلااستثنا هرکسی را خوشحال خواهد کرد، حال این دو صنعت کاملا متفاوت برای سال‌های سال است که با یکدیگر همکاری می‌کنند و تاکنون ساعت‌های زیادی تولید شده است که طراحی ظاهری آنان الگوبرداری شده از ماشین‌های خاص بازار است، از جمله ساعت‌های پورشه، ساعت بوگاتی و یا حتی ساعت‌های ساخته شده با الگوبرداری ازمحصولات فراری و مکلارن که عموما با قیمت‌های بسیار زیاد و به همراه اتومبیل به مشتریان عرضه می‌شود.

 



ولی خب همیشه طراحی و ساخت یک ساعت منحصربه فرد برمبنای اتومبیل‌های سوپراسپرت و گران قیمت نخواهد بود و شرکت خودروسازی رنو و زیرمجموعه آن یعنی "آلپین" با الگوبرداری از خودروی اسپرت رده متوسط "Alpine A110"، یک ساعت زیبا و منحصربه فرد طراحی کرده است تا زمان دقیق همیشه در اختیار مشتریان این شرکت باشد.

 



ساعت منحصربه فرد شرکت آلپین تحت عنوان Alpine On Board معرفی شده است که توسط یکی از ساعت سازهای معروف سوئیسی یعنی Tissot طراحی شده و قرار است که در دو مدل "خودکار" و "کوارتز" به مشتریان عرضه شود، هرچند طراحی هردوی آنان مشابه یکدیگر خواهد بود و با جدا کردن بند آنان، می‌توان بر روی داشبورد Alpine A110 از آن استفاده کرد.

 



هر دو مدل ساعت با قطر 45 میلی متر و همچنین با استفاده از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند که با عایق بندی بسیار خوب می‌تواند تا عمق 100 متری و تا فشار آب 10 بار کارایی خود را حفظ کنند. همانطور که در تصاویر شاهد هستید، این ساعت در دو مدل با پس زمینه مشکی ساخته شده و در تمامی مدل‌ها عقربه ثانیه شمار آن به رنگ آبی و همچنین به همراه حرف A ساخته شده است که بیانگر حرف اول اسم شرکت، یعنی "آلپین" خواهد بود.

 



گفتنی است که نسخه اتوماتیک ساعت به یک موتور جنبشی بسیار خوب تحت عنوان Valjoux A05.H31 مجهز شده است که بعد از هرتکان می‌تواند انرژی مورد نیاز برای 60 ساعت فعالیت بدون تحرک را ذخیره کند. در پایان هیچگونه صحبتی در رابطه با قیمت این ساعت نشده است، اما بدون شک قیمت کمتری نسبت به ساعت‌های تولید شده توسط "پورشه دیزاین" یا حتی ساعت‌های طراحی شده براساس محصولات بوگاتی، فراری، مکلارن و یا حتی خودروهای فرمول 1 خواهد داشت.