14:30 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
ویندوز 10 با تغییرات جدید و پنهان

1396/07/24 14:35

ویندوز 10 با تغییرات جدید و پنهان

پایگاه خبری راد: کاربران ویندوز ۱۰ می گویند یک برنامه جدید و اضافی به نام Photos Add-on در زمان به روز کردن ویندوز ۱۰ بدون اطلاع کاربران بر روی رایانه های آنها نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از اسین ایج، مایکروسافت بسته به روزرسان جدیدی را برای ویندوز 10 آماده کرده که در ماه جاری در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این به روزرسانی موسوم به Fall Creators Update باعث تغییراتی در رابط کاربری ویندوز 10 می شود و تغییرات متنوعی را در سیستم عامل مذکور ایجاد می کند.

اما یکی از جنبه های نگران کننده این به روزرسانی نصب یک برنامه جدید در محیط ویندوز 10 بدون جلب رضایت کاربران و کسب موافقت آنهاست.

برنامه یادشده که Photos Add-on نام دارد، بدون هیچ گونه هشدار و اطلاع رسانی بر روی رایانه کاربران نصب می گردد و البته پیش از این در فروشگاه ویندوز هم موجود بوده است.

مایکروسافت هیچ توضیحی در مورد ماهیت این برنامه و کارکرد وعملکرد آن نداده و تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده که Photos Add-on بر روی ویندوز موبایل و کنسول بازی ایکس باکس و همین طور هولولنز قابل نصب است.

گفته می شود مایکروسافت قصد دارد در آینده از این برنامه برای افزودن قابلیت های تازه به برنامه Photos خود در ویندوز 10 استفاده کند. این کار در قالب طراحی افزونه های جدید در قالب ابزار ویرایش و امکانات جدید به اشتراک گذاری صورت می گیرد. مایکروسافت هنوز در این زمینه اطلاع رسانی نکرده است.

نظر بینندگان

H
1396/07/24
ویندوز ۱۰ اصلا خوب نیست