13:58 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود» مسکوت ماند
پایگاه خبری راد: طرح ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود به دلیل در نظر گرفتن مصالحی مسکوت ماند.
انتشار جدول خاموشی‌های احتمالی در پنج استان
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، شرکت توزیع برق پنج استان اصفهان، مشهد، همدان، البرز و کرمانشاه اقدام به انتشار جدول احتمالی خاموشی‌ها کرده‌اند و قرار است در استان‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در برخی نقاط خاموشی داشته باشیم، این جداول منتشر شود.
بنادر را تخلیه کنید!
پایگاه خبری راد: رسوب چندماهه کالاها در بنادر ایران که به دلیل مشکلات گمرکی و ناتوانی صاحبانشان از ترخیص کالاها رخ می دهد، باعث شده بخشی از ظرفیت پس کرانه بنادر ایران عملا غیر قابل استفاده باشد، موضوعی که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هشدار داده در صورت تغییر نکردن قوانین در رابطه با آن بهره وری اقتصادی دریاهای ایران قابل اجرا نخواهد بود.
مخالفت دولت چین با تحریم ایران
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به درخواست آمریکا از کشورها برای توقف واردات نفت از ایران گفت: پکن همواره با تحریم‌های یک جانبه مخالف بوده است.
پیام‌رسان سامسونگ تصاویر گالری را اشتباهی برای مخاطبان ارسال می‌کند
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیامرسان اختصاصی سامسونگ تصاویر خصوصی ذخیره شده در گالری گوشی کاربران را اشتباها و بطور تصادفی برای مخاطبان ارسال می‌کند.
موبایل پنجمین کالای وارداتی شد / افزایش ۱۵ درصدی صادرات غیرنفتی
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی نشان می‌دهدکه در بهار سال جاری میزان صادرات غیرنفتی ایران بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.
دستگیری مردی با ۲ تن سکه در تهران
پایگاه خبری راد: رییس پلیس تهران از دستگیری مردی با ۲ تن سکه در تهران خبر داد.
انتقادات و راهکارهای «محمود بهمنی» درباره شرایط اقتصای کشور
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای حل مشکلات یک جسارت و یک توکل و پشتکار نیاز است. ما نباید خودمان را ضعیف و حریف را قدرتمند فرض کنیم.
در سال‌های آینده وضع اقتصاد آمریکا وخیم‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول گزارشی از اقتصاد آمریکا منتشر کرد که به موجب آن در سال های آینده نرخ رشد اقتصادی این کشور کمتر و بدهی‌های این کشور افزایش می یابد.
گره بازنشده "یک طرح" بین دو دستگاه!
پایگاه خبری راد: سرنوشت اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال جاری نیز کماکان مشخص نیست و در این رابطه برخلاف وعده‌های قبلی، تفاهمی بین بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت نگرفته است؛ موضوعی که اخیرا معاون وزیر صنعت به آن اذعان کرد.