08:28 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های اروپا ۱۱۰۰ پرواز را کنسل کرد
پایگاه خبری راد: خطوط هوایی "رایان ایر" از کمیسیون اروپا خواسته است برای حل بحران اعتصاب کارکنان بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های اروپایی سریعا وارد عمل شود.
برق دستگاه‌های دولتی پرمصرف قطع می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با اشاره به اینکه دستگاه های دولتی موظف به رعایت صرفه جویی در مصرف برق هستند، گفت: در صورت عدم رعایت، برق آنها قطع خواهد شد.
آغاز فعالیت اریکسون برای توسعه شبکه ۵G در هند
پایگاه خبری راد: شرکت اریکسون اعلام کرده است که کلید آغاز پروژه‌های فناوری شبکه اینترنت ۵G را در آزمایشگاه‌های تکنولوژی هندوستان زده است.
نتیجه اندازه‌گیری تشعشعات آنتن‌های BTS تهران اعلام شد
پایگاه خبری راد: بررسی‌های انجام‌شده در سطح شهر تهران نشان می‌دهد میزان تشعشعات رادیوئی آنتن‌های BTS این شهر مطابق استاندارد تعیین شده است.
اتصال 151 دستگاه به مرکز ملی تبادل اطلاعات
پایگاه خبری راد: تاکنون 151 دستگاه به مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شده‌اند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان تابستان جاری اکثر دستگاه‌ها به این مرکز متصل خواهند شد.
۸۱ میلیون یورو دولتی کار خود را کرد!
پایگاه خبری راد: در حالی که حبوبات هم برای واردات بیش از ۸۱ میلیون یورو ارز دولتی گرفته، در بازار مصرف افزایش قیمت داشته اما این افزایش در حد ۰.۱ درصد بوده و این محصول در قعر جدول گرانی قرار دارد.
زمان معرفی تبلت ارزان قیمت مایکروسافت معلوم شد
پایگاه خبری راد: شرکت مایکروسافت سرانجام اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از جدید ترین تبلت خود رونمایی کند.
افزایش شوری آب در خوزستان
پایگاه خبری راد: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر 75 درصد آب شرب 76 شهر و ۴۰۶۲ روستا از رودخانه‌های استان تامین می شود که خشکسالی های اخیر تاثیر فراوانی بر کاهش ورودی‌ها و افزایش شوری آب داشته است.
سالن مسافری پایانه مرزی سرو آذر افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پایانه مسافری سرو تا پایان آذر به بهره برداری می‌رسد.
بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از مواضع وزیر نفت در اجلاس اوپک
پایگاه خبری راد: 217 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت خود را از مواضع وزیر نفت در اجلاس اخیر اوپک اعلام کردند.